keskiviikko 22. helmikuuta 2017

Esittelyssä Mikko Nummelin

OLEN  Mikko Nummelin, diplomi-insinööri ja toimin ohjelmistosuunnittelijana Cinia Group Oy:ssä Keilaniemessä, tällä hetkellä työskentelen asiakkaan tiloissa LMF Ericssonin tehtaalla Kirkkonummen Jorvaksessa. Olen sekä opiskeluaikana että sen jälkeen toiminut useissa yrityksissä pääasiassa Java EE- ja tietokanta-asiantuntijatehtävissä.
Pääaineenani nykyään Aalto-yliopistoon kuuluvassa Teknillisessä Korkeakoulussa minulla oli Teknillisen fysiikan koulutusohjelmasta teknillinen matematiikka, diplomityöni tein kompleksianalyysiin liittyvistä konformikuvauksista. Sivuaineenani oli ohjelmistojärjestelmät.

Olen toiminut politiikassa aktiivisemmin vasta vuoden 2012 kunnallisvaaleista lähtien, mutta olen sitäkin ennen kirjoittanut useista poliittisista aiheista blogikirjoituksia Internettiin. Minut on valittu Yhdessä matkalla - Missio Olarin listalta varasijalle sekä Olarin seurakuntaneuvostoon että Espoon yhteiseen kirkkovaltuustoon, jonka lisäksi olen toiminut vuoden 2015 eduskuntavaaleissa vaalilautakunnassa Sosialidemokraattisen puolueen edustajana Tiistilän äänestysalueella. Kotisivuni, jolta löytyy myös oma kuntavaaliohjelmani, sijaitsee osoitteessa: http://www.mikkonummelin.fi/

Uuden Suomen blogikirjoitukseni sijaitsevat osoitteessa: http://mikkonummelin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/

Minulla on myös muutamia harrastusluontoisia ohjelmistoprojekteja varten GitHub-sivusto:
https://github.com/mnummeli

Lisäksi harrastan shakkia, tietokonemusiikkia ja käyn säännöllisesti kuntosalilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jäsenkirje 2/24 sivu 1